SunSali Aura

Ryhmäliikunta

Sähköinen ajanvarausTuntikuvaukset

Meiltä löydät ohjatut tunnit moneen makuun - tervetuloa liikkumaan yhdessä!

Ryhmäliikuntatunnit ovat hauska ja tehokas tapa pitää kunnostaan huolta. Valitse tunti ja lähdetään liikkeelle!

Katso liikunta-aikatauluHinnastoLiity jäseneksi!

Sunsali ryhmäliikunta

  • Laaja tuntivalikoima, josta löydät varmasti itsellesi sopivan tunnin.
  • Ammattitaitoinen ja monipuolinen ohjaajatiimi
  • Senioreille omat tunnit
  • Vaihtuva kalenteri, tule liikkumaan kun sinulle sopii
Tutustu valmentajiinSähköinen ajanvaraus

Sähköinen ajanvaraus

  • Tuntien varaaminen sähköisessä ajanvarauksaessa onnistuu  kun sinulla on voimassa oleva 10x kortti tai muu ohjatuille tunneille oikeuttava asiakkuus. Ilman korttia tunnin varaaminen onnistuu soittamalla p. 044 301 2603 (aukioloaikoina).
  • Käyttäjätunnuksena toimii SunSalin asiakastietoihin antamasi sähköpostiosoite: ensimmäisellä kirjautumiskerralla salasana on: 123456
  • Samanaikaisia varauksia voi olla 5 kpl.
  • Varauksen pystyy poistamaan kun tunnin alkuun on aikaa 1,5h, tämän jälkeen varausta ei pysty enää peruuttamaan.
  • Varaukset vapautuvat 10 minuuttia ennen tunnin alkamista. Tule siis ajoissa paikalle!
  • Kolmesta saapumattomasta varauksesta viimeisen kolmen kuukauden aikana, menetät varausoikeuden tunneille.
Siirry sähköiseen ajanvaraukseen

Etkö saa varattua tuntia?

  1. Onko jumppakortti/jäsenyys voimassa?
  2. Onhan meillä sähköpostiosoitteesi? Meille antamasi s.postiosoite toimii käyttäjätunnuksena sähköisessä ajanvarauksessa.
  3. Unohditko salasanan? Käytä ”unohditko salasanan/tilaa salasana” linkkiä ja saat uuden salasanan sähköpostiisi.
  4. Onko sinulla yli 3 käyttämättä jäänyttä varausta? Ota yhteys asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä

Tuntikuvaukset

KAHVAKUULA

Kahvakuula on erinomainen toiminnallinen perustreeni, jossa kahvakuulan avulla parannetaan voimaa, kestävyyttä ja kehonhallintaa.Tunti ei sisällä monimutkaisia koreografioita vaan on reipasta perustreenaamista!

LIIT

LIIT tulee sanoista Low Intensity Interval Training, mikä tarkoittaa matalan intensiteetin treenaamista ja muistuttaa hyvin läheisesti HIIT-treenaamista.

Kaikkiin treeneihin kuuluu intervalliharjoittelua matalammalla ja korkeammalla intensitettillä eli teholla, mutta ero HIIT-treenaamiseen on siinä, etteivät nämä korkean intensiteetin intervallit ole erityisen intensiivisiä. Myös palautumisajat ovat pidempiä.

HÄKKI-TREENIT

Toiminnallinen treeni, joka pidetään SunSalin ulkotreenialueella eli ”Häkissä”. Välineinä tunnilla käytämme kaikkea mahdollista: traktorin renkaita, työntökelkkaa, kahvakuulia, tankoja, voimapalloja – you name it!
Varaa mukaan säänmukainen varustus, juomapullo, hikipyyhe sekä ASENNETTA:)

FASCIA METHOD

FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa.Keskitymme parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin
venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen, hyvällä kehon kannatuksella ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen.
Teemme tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita.

Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Fascia Method on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä tuote.

BODYBALANCE

BodyBalance on 55min pituinen yhdistelmä joogaa, Tai Chi:tä ja Pilatesta. Se kehittää nivelten joustavuutta ja liikettä, edistää verenkiertoa ja kasvattaa lihasvoimaa. Tunnin rauhallinen osuus lisää hyvää oloa ja mielenrauhaa. Tunti koostuu erilaisista liikkuvuuden-, tasapainon- ja kehonhallinnan harjoituksista, jotka tehdään dynaamisen musiikin tahtiin. Tunti aloitetaan rauhallisilla lämmittelyharjoituksilla, mutta se on yleistemmoltaan melko vauhdikas ja nostaa hien pintaan. Tunnin lopussa pieni rentoutusosio.

BODYBIKE

BodyBike on tehokasta ja helppoa sisäpyöräilyä. Tunnin kesto 45min – 60min. Pyöräilytunneilla  poltetaan tehokkaasti kaloreita, kasvatetaan peruskuntoa ja nostetaan sykettä vuorottelevilla työ-osuuksilla.Vastus on jokaisen itse säädettävissä, tule polkemaan itsellesi sopiva tunti!

Aamupyöräilyssä tunnilla polkaistaan aineenvaihdunta käyntiin heti aamusta. Erinomainen treeni herättämään kroppa uuteen päivään!

HUOM! Aamutunti pidetään mikäli 4 ilmoittautunutta edelliseen iltaan  klo 19.00 mennessä.

BODYMIX

Tule jumpalle! BodyMIX on kaikille sopiva helppo mutta tehokas perusjumppa. Tunti sisältää kevyen alkulämmittelyn, monipuolisen lihaskunto osuuden ja lopuksi kunnon venyttelyt. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä/painoja vaihtelevasti tehostamaan lihaskuntoliikkeitä. Tällä tunnilla mennään hyvällä ja rennolla fiiliksellä, jokainen oman kunnon mukaan.

Hygieniasyistä suosittelemme  omaa jumppa-alustaa,käsineiden käyttöä tunnin ajan sekä juomapulloa, jonka avaamiseen ei tarvita käsiä. 

Varaathan tunnin jälkeen pienen hetken välineiden pyyhintään. Nähdään tunnilla!

PHA

PHA eli Peripheral Heart Action on kiertoharjoittelua, jossa  ideana on vuorotella eri lihasryhmiä niin että kaksi peräkkäistä liikettä tehdään aina eri lihasryhmille. Tavoite on, että sydän joutuu pumppaamaan verta vuoroin aina eri puolille kehoa.

Treeni sopii erinomaisesti niin painonhallinnan tueksi kuin kunnonkohotukseen ja esim salitreenin tueksi.kesto 45min.

TRX

Toiminnallinen harjoittelutunti, jossa välineenä käytetään joustamattomasta nailonista valmistettua TRX® hihnaa.Vastuksena toimii kehon oma paino ja vartalon kallistuskulma. Tutut lihaskuntoliikkeet saavat uuden tuntuman, kun keskivartalon lihakset ja koordinaatio joutuvat mukavaan haasteeseen. TRX® tehostaa monipuolisesti myös vatsa- ja tasapainoharjoituksia sekä venyttelyjä. Sopii erinomaisesti myös miehille.

BODYPUMP

Tervetuloa maailman suosituimmalle ryhmäliikuntatunnille! BODYPUMP® on tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla, käsipainoilla sekä oman kehon painolla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja tehokkaasta  tunnista. Ohjelma soveltuu aloittelijalle ja tottuneelle treenaajalle, naisille ja miehille.

VATSAPAKARA

Tällä tunnille keskitytään kevyen lämmittelyn jälkeen keskivartalon lihaksiston ja pakaroiden lihaskunnon parantamiseen. Treenissä käytetään vaihtelevasti apuna mm steppilautoja ja kahvakuulia.

TABATA

Tällä tunnilla vuorottelevat tehokkaat 20 sekunnin työjaksot ja lyhyet, 10 sekunnin lepotauot. Tabata-treeni nostaa lihaskuntoa ja kestävyyttä, polttaa rasvaa ja potkaisee aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin. Vaikka treeni on lyhyt, on se todella tehokas!

SENIORIKIERTO

SenioriKierto on senioreille suunnattu, tehokas kiertoharjoittelutunti,jossa alkulämmittelyn jälkeen treenataan kiertoharjoitteluna vuorotellen kuntosalilaitteilla ja vapaissa pisteissä. Tunti sopii jo hiukan treenanneille tai fyysisesti aktiivisille senioreille, mutta pienet krempat ei tälläkään tunnilla haittaa ja tarpeen mukaan etsimme vaihtoehtoisia liikkeitä.

3.5 alkaen SenioriKierto maanantaisin ja torstaisin klo 10.00

WORK OUT!

Work out! on hyvänmielen jumppatunti, jossa saadaan hiki pintaan ja lihakset töihin. Tunti kehittää koko kehon voimatasoja ja yleiskuntoa sisältäen alkulämmittelyn helpoilla askelkuvioilla, lihaskunnolle treeniosuuden ja loppuvenyttelyt. Käytämme vaihtelevasti välineitä ja painoja kehonpainon lisäksi, joten jokainen voi tehdä itselleen sopivalla tasolla ja halutessaan haastaa itseään!

EASYBODY

EasyBody on matalan kynnyksen perusjumppaa, joka sopii kaikille ikää, kokoa ja kuntotasoa katsomatta. Tunti muodostuu helpoista lihaskuntoliikkeistä ja pienistä sykkeen nostatuksista. Tule sellaisena kuin olet ja löydä liikunnan riemu!

PILATES

Pilates on hellävaraista mutta mahtavan tehokas Joseph Pilateksen 1900-luvulla kehittämä kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. Pilates-harjoittelu kehittää voiman ja kehonhallinan lisäksi kestävyyttä sekä liikkuvuutta.

DANCEMIX

Kaikille sopiva hauska ja tehokas tanssitunti, jossa hauskanpidon lomassa hapenottokyky kasvaa, koordinaatio kehittyy ja saat tehokkaan keskivartalotreenin tekemättä yhtään vatsalihasliikettä.